1. Vriendelijke bediening, alleraardigst, en ruim assortiment! Ik herken de negatieve meningen totaal niet! Ik kom zelf uit de horeca, met name de luxe bediening voor Royals, Bekende Nederlanders en mensen van de veel te veel centjes fair, maar hun doen zeker niet onder! Daarom raad ik iedereen aan om hier naartoe te gaan. En heel simpel, vragen staat vrij. Als mensen niets vragen of zeggen of een andere mening hebben, praat met elkaar. Hun zijn super lieve mensen en denken graag met je mee! Ook wil ik benadrukken dat alles ambacht is! Pure ambacht! Prijzen voor een bolletje zijn prima! Sommige mensen hebben hier een klacht over of negatieve mening, maar dit ijs is niet te vergelijken met het gedraaide ijs uit de supermarkt waar melkpoeder en andere chemische laat staan e stoffen aan worden toegevoegd. Pure ambacht is aan het verdwijnen dus steun juist dit soort mensen die er bewust voor kiezen zodat dit niet verdwijnt uit het straatbeeld! Deze reactie is niet gesponsord, dit is mijn pure mening en ben blij dat ik mijn 2 liter bak met ijs en 5 smaken door de Moeder van de Eigenaar heb laten prepareren! Grazie!