1. Erwin 11498 punten

Het is alweer enkele jaren geleden dat we hier gegeten hadden dus onlangs hier weer eens aangeschoven. We nemen een plank Piet Hein vooraf. Een plank met diverse smeersels, brood, zalm, ham, katenspek, tonijnsalade, olijf en zongedroogde tomaat. Prima begin. Brood is vers, smeersels zijn op smaak en home-made.
    Het is ook een goede hoeveelheid. Helaas komt, terwijl we nog met de plank bezig zijn, het hoofdgerecht al door. Dat kunnen we helaas niet gebruiken. De plank is nog niet leeg en enige tijd tussen de gerechten door is wel zo prettig.
    Wanneer de plank leeg is geef ik aan dat we wel een seintje geven als we het hoofdgerecht willen ontvangen. Gelukkig gaat dat wel goed.
    Het hoofdgerecht is een stevige misser. We vermoeden dat het hetzelfde gerecht is als wat 45 minuten eerder bijna op tafel is gezet. De friet is hartstikke droog (voor de zoveelste keer in het frituur geweest?) en de kip is lauw, droog en niet heel erg op smaak. Het was wel krokant dus we vragen ons af wat er mee is gedaan. Het komt niet uit de frituur want dan is het niet lauw, magnetron zorgt ervoor dat de krokantheid verdwijnt dus ons idee is het gebruik van warmtelamp!
    Een kleine schande dat wij als gast de dupe zijn van een fout in de keuken door het gerecht gewoon nogmaals uit te serveren. Als dit het geval is, komen we hier niet meer. Als het een nieuw gerecht was, dan is de kwaliteit erg bedenkelijk en komen we hier ook niet meer. We geven het aan bij de bediening en zij zouden het doorgeven aan de keuken. Daarna niets meer van vernomen. Dom! Een gemaakte fout kan je rechtzetten door communicatie, nu zijn we teleurgesteld verder gegaan. Een nagerecht hebben we maar achterwege gelaten.
    Geen aanrader!

Vorige recensies van Erwin

• Erwin

Gezellige strandtent. Vriendelijk personeel en lekker eten.

De spareribs heb ik wel eens lekkerder gegeten maar de kip met saté was heerlijk en veel.

Prijzen zijn vriendelijk. We komen hier zeker terug.