1. Annemieke

Op een zonnige, maar ietwat frisse zomeravond vonden we het fijn om ergens buiten te eten en hier was nog voldoende plek. De soep van geroosterde paprika was erg lekker, net als de zalmforel op saffraanrisotto. We kregen echter zalm en geen zalmforel, maar het smaakte er niet minder om. Het duurde wel erg lang voordat we onze soep kregen (te weinig mensen in de keuken?), het hoofdgerecht kwam juist weer snel. We vroegen om een wijnsuggestie bij de vis, als antwoord kregen we de kaart nogmaals. Dat kan iets beter. Toen we wilden afrekenen stelden we voor mee naar binnen te lopen. Nee dat was niet nodig, we konden blijven zitten. Maar ze bracht alleen de rekening, voor de betaling moesten we toch binnen zijn. Kortom: de bediening kan iets scherper. Maar we komen vast en zeker nog een keer terug.