in Castricum

€€€
  1. Bart van der Steen

Hebben in de omgeving al 40 jaar een tweede woning, maar om onverklaarbare reden nog nooit bij Aspicius gegeten. Stom,stom,stom! Maar....beter laat dan nooit.
    Gisteren met ons drieën bij Aspicius geluncht: Menu de Essentie. Wat een sensaties en daar gaat het nu precies over. Heerlijke en prachtig ogende en vooral originele amuses. Niet zo maar een paar hapjes, maar culinaire surprises.
    De tonijn was meer dan voortreffelijk, kersvers, prachtig begeleiding. Chapeau!
    De tarbot was heerlijk maar was m.i. iets te ver doorgegaard. Verder garnituur etc.: perfect .
    De kalfsmedaillon met zomergroenten en een onnavolgbare saus: voortreffelijk.
    De nagerechten om te smullen. Koffie en thee met friandises: te lekker!
    Jammer dat er geen alcoholvrije witte wijn beschikbaar was. Die bestaan echt.
    Bediening en ambiance gewoon ruim een "9" waard. Onze les: we gaan de afgelopen 40 jaar proberen in te halen.