in Eerbeek

WELKOM BIJ DE TIJD ETEN & DRINKEN

1. Erwin 11498 punten

Fijne bediening. Men let goed op en komt dan ook meteen met een drinkbak voor de hond voordat we al een bestelling hebben kunnen doorgeven. De hele avond blijft men oog houden voor de gasten.
    De carpaccio is prima en net even anders dan anders. Niet koud uitgeserveerd dus op smaak. Het voorgerecht met de brie is lekker al hadden we de brie warm verwacht. Dat valt een heel klein beetje tegen maar blijft toch een prima gerecht.
    De rib roast is heerlijk. Perfect gebakken met mooie grillstrepen. Het vlees is niet droog doorbakken. Wel vonden we het erg hoog op smaak. Het is gepekeld maar iets minder zout hadden we nog beter gevonden.
    Woonden we hier in de buurt zouden we hier zeker regelmatig terugkomen!

1. De Tijd
    Van restaurant

Beste Erwin,
    Bedankt voor de uitgebreide review en mooie foto's. Wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben in onze zaak en tevreden zijn over de medewerkers. De opmerkingen over de gerechten zullen we zeker ter harte nemen. Mocht u nog eens in de buurt zijn, zien we u natuurlijk graag terug!