1. Geerlien Mathijsen

Afgesproken via eet.nu. Heel slecht bevallen, de afspraak is niet doorgekomen. Er was dus geen tafel voor 5 personen. Half uur moeten wachten en uiteindelijk toch een tafel kunnen krijgen. Dus al met al waardeloos afgesproken. Ga ik nooit weer doen, en volgens Stalla hadden hun geen afspraak gekregen en ook niet dat jullie met hun samenwerken? Dit begrijp ik dan helemaal niet meer.

1. Dag Geerlien,

Dank om het door te geven. We hebben jouw feedback ook per mail ontvangen en hier inmiddels op gereageerd met meer uitleg. Robin, onze butler, heeft telefonisch contact gehad met het restaurant om de reservering door te geven. Deze is tijdens dat gesprek door de medewerker genoteerd en bevestigd. De reservering stond echter genoteerd op jouw voornaam, misschien dat deze daardoor niet gelijk gevonden werd in het restaurant.

Met vriendelijke groet,
    An