in Zwolle

Goesting naar het Bourgondisch België!

1. Heb dik 1uur en 10 min moeten wachten op ons hoofdgerecht!

Bediening was goed en ondanks onze frustratie voor het lange wachten bleef het personeel uiterst correct, en kregen een drankje van het huis aangeboden.

Had een mix grill besteld bestaande uit een halve kip, stukje steak en een stuk sparerib. Bleek de halve kip 5 stukken van een soort kipnuggeds te zijn, dit viel tegen verwacht bij een halve kip een stukje kippen vlees en geen geperst stukje vlees.
    Kom ik hier weer: Nee.

1. JD
    Van restaurant

Goedemiddag, Bedankt voor je reactie. Heel vervelend dat u lang heeft gewacht. Het personeel heeft correct gehandeld. Ik wil u er echter wel op attenderen dat er bij de mixt grill geen halve kip wordt geserveerd, maar krokante kiphaasjes. Dit staat ook duidelijk op de menukaart.
    U geeft aan niet meer weer te komen, dit betreur ik maar ik ga er van uit dat u zich aan deze belofte houdt.
    Met vriendelijke groet
    Jeroen