in Susteren

'Friends 'n Bites' & Lounge, genieten als God in Frankrijk!

1. Chris 4522 punten

Hier laatst als afsluiter van een paar daagjes op het park Hommelheide een vegan burger met frietjes gaan eten. We waren vrij vroeg en het was sowieso rustig op het park, dus er zaten niet veel mensen op het terras. Ik houd niet zo van drukte, dus dat vond ik helemaal prima. Het uitzicht vanaf het terras is mooi, het is bij een meer en je hebt ook uitzicht op een aantal van de mooiste huisjes van het park. Ik vond de sfeer dus perfect.

De vegan burger is heel lekker, behoorlijk groot, en voorzien van groentes en saus. Bij de friet zat mayonaise, ik weet niet zeker of die ook vegan was, maar het was zo wel een compleet gerecht en heel lekker. Toevallig zeer recent bij een ander restaurant in Limburg ook een vegan burger gegeten, en het contrast met Friends 'n Bites kon niet groter zijn. De burger was hier veel lekkerder, en dat je gewoon mayo bij de friet krijgt maakt ook veel verschil. De burger is hier overigens wel een paar euro duurder, maar dat was het ook gewoon waard. Het enige wat we nog misten is een vegan dessert (mocht dat er wel zijn, dan was het niet duidelijk aangegeven op de kaart).

De bediening is hier verder heel vriendelijk, zowel de ober als de serveerster die ons later hielp was heel aardig. Niet dat ik de vergelijking perse voort wil zetten, maar het personeel hier is wat volwassener dan bij die andere zaak, en wat spraakzamer, en dat voegt dus ook echt wat toe aan de ervaring. Dat je niet steeds iemand anders aan je tafel hebt is heel fijn. Daarnaast hoefden we ook niet lang te wachten, alles werd snel geserveerd. Dus ook over de service ben ik zeker te spreken.

Prijs/kwaliteit ten slotte vind ik lastiger te beoordelen. Ik ben best zuinig inmiddels, en dus ga ik niet vaak uit eten. Maar als je erover denkt heb je hier voor zo'n 20 euro heerlijk gegeten, gezeten en gedronken, met mooi uitzicht en prettige bediening. Bovendien sluit het ideaal aan op een vakantie op dit park, want het is nog geen tien minuten lopen van het huisje. Het was daarom echt een leuke afsluiter van de vakantie, en dus vind ik het de prijs absoluut waard.