1. Fam. Doorreis

Op doorreis, bestellen we voor ons 3en om 11.56 2 Mcwraps en 20 mc nuggets en wat te drinken in de drive. Vlot worden we geholpen. Echter wanneer we alles uitpakken missen we een mcwrap, we rijden maar weer door.

Bij de paal wordt ons verzocht door te rijden naar loket 2. Geen excuses.
    De mevrouw van loket 2 doet lang over de bestellingen, we zien haar met allerlei bonnen in de weer terwijl we wachten. Er is duidelijk geen overzicht en dat blijkt. We kunnen zien dat er telkens tasjes uit het loket bungelen die worden omgeruild voor een ander tasje dat staat te wachten. Het duurt lang. Het is inmiddels nl 12.13! Wanneer het loket opengaat voor ons.

We geven aan dat het tasje dat klaarstaat en direct aan ons wordt overhandigd niet voor ons is maar dat we onze wrap graag alsnog willen. We moeten vervolgens wachten tot hij klaar is. Geen excuses. Het loket gaat 12.15 weer open we ontvangen de wrap zonder excuses.

Mijn partner geeft rustig aan dat controle wel een puntje is omdat de rest van de bestelling nu wel koud is. Het meisje antwoord letterlijk: "nou dat zal wel een beetje meevallen met dat minuutje wachten". Niet correct van het meisje en hier slaan we dan ook op aan: 1 minuut?! het zijn minstens 15 minuten. Ze wuift het weg, we mogen als we willen wachten, wel een manager spreken. We geven aan nu eerst te willen eten. En schrijven daarna deze review.

Te jong en onvriendelijk personeel, dit meisje had absoluut niet gehoord van de uitdrukking de klant is koning. Wat meer begeleiding voor deze dame en controle op bestellingen zou niet weg zijn!