1. Eten bij de Doorrit is een nieuwe ervaring in ons dorp. Het eten is heerlijk, daar kom je voor, maar ook voor de sfeer. Nu er zowel binnen als buiten rondom de doorrit ook gegeten kan worden, heeft Hammingh weer iets nieuws te bieden. Het was mooi weer, dus we konden buiten zitten. Ze hebben nieuwe grasveldjes aangelegd met tafeltjes voor 2,3,of 4 personen, zicht op de molen of op het restaurant. Maar binnen is het ook erg gezellig ingericht. De oude uitbater/kok van het restaurant, wiens zoon de keuken over heeft genomen, staat nu in de doorrit creatieve maaltijden te maken. Ondanks dat er geen personeel te vinden is, gaat het hier gewoon door. Dan haal je zelf je glaasje wijn op, ook geen probleem. Een fijne sfeer, open, gezellig en toegankelijk. En binnenkort ook streetfood, heb ik me laten vertellen. Ik stuur graag mijn B&B gasten naar hen toe. Van mij een dikke 10 en veel succes.