Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Grindweg 650, 3055 VD, Rotterdam

Op dit adres zit nu: Warisan

1. Gisteren met 6 man gegeten.
    We kwamen met natte jassen binnen, die we over de stoel moesten hangen, 1tje aan een tafeltje gehangen, maar dat was volgens de serveerster écht niet handig, want hij kon vuil worden, oh ja ze zei dat er "binnen" een kapstok was. Maar vond het verder prima dat ze ze niet hoefde aan te pakken.

Gezelschap nog niet compleet vroeg ze al, wat we wilden drinken..moment zeiden wij. Vervolgens toen ze het nog een keer vroeg, vroeg ze ook of we al wisten wat we wilden eten, zonder 1 blik op de menu kaart te hebben kunnen werpen, daar we die niet hadden.
    Toen gingen we uiteindelijk maar voor de " normale " rijsttafel á €31,- pp.
    Mensen om ons heen kregen al her en der eten, terwijl zij ruim na ons binnen kwamen, maar goed, wij kregen iig 6 eieren en 6 kippepoten en ieder 2 sate stokjes, de saus was zo goed als weg. Voor de rest kregen wij bijna net zoveel als de 2 persoons tafel. Maar alleen mochten wij er voor 4 meer betalen.

Het eten is niet lang warm. Op zich niet verkeerde smaak, maar kan zóveel beter. Er wordt niet gevraagd of je nog een 2e drankje wil. Zeer ongeïnteresseerde bediening, heel jammer. We hadden ons er erg op verheugd.
    Hier nooit meer heen. Veel betere plekken.
    Ook de mensen die take away ophalen staan midden in de zaak te wachten, niet echt leuk als je dat naast je tafeltje hebt. Nee dit is 'm niet meer.

2,4