in Drouwen

lekker en betaalbaar uit eten in middeleeuwse sferen

1. Rick 60 punten

Na 4 jaar weer een weekje terug in Drente. Een bezoekje (met 7 volw. en 5 kids) aan Robin Hood mocht natuurlijk niet ontbreken.

Als vleesliefhebber ging ik na enig twijfelen toch maar voor de Richard leeuwenhart XL. Een Steak van 1kg.

In 1 woord "Grandioos"!

Dit is een lap vlees die ik in 42 jaar nog niet ben tegen gekomen in het westen des lands (Den Haag e.o.)!

Zo goed zelfs dat we het de volgende dag nog een keertje dunnetjes hebben overgedaan. Ik wilde het toch zeker weten of dit niet een toevals treffer was.

Weer een Steak van 1kg en deze leek nog lekkerder en malser dan de dag ervoor.

Deze keer heb ik wel om wat minder peper gevraagd. 't Staat op de kaart vermeld dat men redelijk scheutig is met peper.

Beide keren rondde ik de maaltijd af met een "Genade klap".

En hoe! Dit 1 persoons dessert van diverse soorten ijs en vruchten en echte slagroom hebben we met 5 personen genuttigd.

Top klasse restaurant. Voor elk wat wils, goede kwaliteit, vriendelijk personeel en een super zacht prijsje.

Het gaat enige tijd duren voor ik in Den Haag weer eens uit eten ga want ik ben bang dat nu echt alle restaurants zwaar tegen zullen vallen.

Een hele dikke pluim voor Robin Hood!