1. Het pizzadeeg was op…
    Om 18u aan tafel, om 20u bericht krijgen dat het pizzadeeg op is. Of we wat anders willen… Hoezo is het pizzadeeg op in een pizzeria? Ondertussen verhuisd van boven naar beneden omdat de hitte bijna ondraaglijk was. Ook zien we dat gasten die na ons kwamen wel nog een pizza krijgen. Totale chaos. Vervolgens nog 2 keer moeten vragen wanneer we nu ons eten zouden krijgen. Andere gasten klagen ook en enkele gasten vertrekken zelfs. Een serveerster deelt ons mee dat de baas vertrokken is en dat ze ons een drankje moet aanbieden. Moet aanbieden? Wat een slecht verhaal… Waarom komt de baas niet even excuses maken? Uiteindelijk krijgen we de pizza om 20.30u. We hebben nog korting gekregen, maar dat maakt een verpest avondje uit eten niet goed. Voor mij is dit de laatste keer dat ik hier ben geweest.

3,6

Vorige recensies van Manon

• Heerlijk gegeten! Pasta’s en pizza waren goed van smaak. Leuke bediening.

• Erg leuk Italiaans restaurant. Zeer sfeervol. Eten was heerlijk! Leuke, vlotte bediening. Jammer dat je na het eten je tafelnummer te horen krijgt waarmee je zelf naar de kassa moet, doet een beetje afbreuk aan de verder goede service.