1. Zeer slecht!
    Echt lang wachten bij binnenkomst tot we ontvangen werden. Slechte bediening, duurde lang voor we onze hapjes kregen. We hebben niet eens alle bestelde hapjes gekregen. Bediening die niet met jou spreekt met wel onderling met elkaar tussen de tafels (dus de gasten) door. Onprofessioneel uiterlijk (allemaal in joggingpak op de werkvloer, haar niet gedaan enzovoort). Tafel werd niet afgeruimd, heb ik zelf uiteindelijk maar gedaan. Naast ons een tafel die bevriend leek met personeel / eigenaar, zij werden wél snel geholpen, tafel werd wel netjes afgeruimd. Deze gasten kwamen ook achter de bar. Keuken personeel gooit met eten naar elkaar. Drinken word niet uitgeserveerd maar op de rand van de tafel gezet. En ga zo nog maar even door... Einde van de avond de manager erbij gehaald, hij stond er niet als een manager, gaf de slechte bediening toe maar leek er niks aan te willen doen.
    Zij zien ons nooit meer terug.