1. Het eten was redelijk, maar was veel te duur.
    Het personeel wat er loopt is vriendelijk en aardig behalve de eigenaar zelf, want als er een iets was vergeten is het altijd de schuld van de klant.
    Hij heeft overal camerabeelden van behalve als de schuld bij hem ligt dan zijn de beelden er plotseling niet meer beschikbaar.
    En is heel slecht voor zijn eigen personeel.

3,3

1. Beste Edwin,
    Ik weet niet waar jouw verhaal op gebaseerd is maar wij kunnen ons hier niet in vinden. Tuurlijk zijn wij duurder geworden. Moesten helaas wel zoals zoveel horeca ondernemers, alles is immers ook voor ons duurder geworden. Dat de schuld altijd bij de klant ligt is ook zeker niet waar. Als er een klacht binnen komt gaan wij dit altijd uitzoeken. En zodra bekend is waar de oorzaak heeft gelegen wordt het opgelost. En dat er dan ineens geen beelden meer beschikbaar zouden zijn??? Heb je een voorbeeld want zoals je het beschrijft heb je dit al eens meegemaakt. En slecht voor het personeel??? Heb je hier ook een voorbeeld van? Want ook hier klinkt het alsof je het zelf hebt meegemaakt. Mocht je ergens problemen mee hebben neem dan gewoon even contact met ons op. Dit alles heeft niet echt meer iets met de kwaliteit van het eten te maken maar meer om het zwart maken van hardwerkende ondernemers, jammer!