1. Bij binnenkomst werden we eerst aan een wat luidrugtige tafel geplaatst. Dit werdt al snel opgelost. Na 1 uur en een kwatier kwam de eerste gang op tafel. Ik had Carpaccio.
    Het vlees was mals de smaak was er amperen dan lag het ook nog op ijsbergsla waardoor de smaak nog meer verwaterd werd. Er werd voor truffelmayo een euro extra gevraagd. Waarom snap ik niet. De ingedienten voor zelfgemaakte pesto die standaard is en de mayo zijn even duur. Weer een uur later kwam het hoofdgerecht. Ik had Tagliata. Mooi vlees, mals en een goede smaak. Echter was het ongeveer 40 graden warm/koud. Daar klaagde ik over. De reactie, " het vlees ligt op de sla waardoor het afkoelt ". Er lagen inderdaad 2 blaadjes ruculo onder. Dat het bord koud was werd niet vermeld. Ik vermoed dat het hele bord een minuut of 10 al klaar stond en dat daardoor het gerecht koud is geworden.
    Of ik iets anders wou bestellen? Nee dank u, dan zijn mijn disgenoten al uitgegeten.
    En er was niets mis met het gerecht behalve de temperatuur. Het bord kwam weer terug, 4 minuten kouder. Ze hoefden het alleen maar wat op te warmen! Ik heb het laten staan en het kwam ook niet op de rekening. Maar wel zonde van het vlees en van het dier dat hiervoor gestorven is. De rest van ons gezelschap heeft heerlijk gegeten.