in Rotterdam

Betaalbaar Genieten!

1. De bediening is altijd vriendelijk en attent, dit was al zo toen ze niet konden weten dat wij hier regelmatig komen borrelen of eten. Eten is altijd erg lekker, deze keer kozen we voor de Koreaanse kip met groente's in pittige saus en bijbehorende lekkere rijst op de koop toe. Porties zijn bovendien okay. Tel daar het heerlijke terras bij op, dan is meteen duidelijk waarom wij hier graag vertoeven.

Vorige recensies van Huib van den Berg

• We komen hier wel vaker en de sfeer is eigenlijk altijd prima. Vriendelijke bediening en bovendien zeer attent. Komen regelmatig maar niet opdringerig langs om te vragen of alles naar wens is. We aten deze keer supermalse spareribs en de porties zijn ruim.
    De prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Straks breekt het voorjaar aan en kunnen dan bij mooi weer op het ruime zonnige terras zitten.