Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Marktstraat 5, 7701 GT, Dedemsvaart

1. Tim Schippers

Een echte, hele goede Italiaan met een pizzaria gedeelte. 💚🤍❤️🇮🇹

Het menukaart is klein maar fijn, het bestaat uit hele lekkere gerechten met alleen maar hele verse ingrediënten. Ook de pizza's zijn super! Napolitaanse pizza's, zelfgemaakt. Met dunne bodem, heerlijke verse ingrediënten erop en dikke, luchtige licht krokante korst.

De prijzen zijn net wat hoger dan bij een gemiddelde Italiaan, maar lang niet bij elke Italiaan is het zo goed en voelen Italianen zich thuis tijdens het eten, dat is bij het authentiek Italiaans restaurant L'arte Del Sapore wel het geval. Een Italiaans gezin werken daar en komen oorspronkelijk uit Apulië (hak van Italië).
    De sfeer is heel mooi ingericht!
    Heeft de eigenaar(s) tijd over, dan maken ze live muziek en het is heel gezellig daar.
    Meer dan alleen uiteten! 😋🇮🇹

Ik kom zelf uit de Achterhoek maar ben sinds 2019 3 keer geweest. Mocht ik in de buurt komen, dan gaan we ook bekijken of het weer kan om weer terug te komen voor heerlijk Italiaans eten.