1. IJs smaakt prima daar valt niks over te klagen. Erg jammer dat je binnen geen ijscoupes meer kunt bestellen aan de tafel. Moet allemaal nog sneller en goedkoper. De bazin is nog onvriendelijker geworden dan het soms al was. Je biedt je klanten de mogelijkheid om stempels te sparen maar vraagt er bij niemand om of ze die willen. Vraag je er zelf om krijg je ze niet omdat je met een cadeaubon betaalt. Had bij het kopen van de cadeaubon je klant erop geattendeerd of ze stempels willen sparen is wat klantvriendelijker dan het gesnauw aan de balie.

5,9

1. Gerty
    Van restaurant

Beste lezers van Eet.nu, ik als eigenaar van Huupkens IJs vind dat ik hierop moet reageren. Elke situatie kent 2 kanten en verder wil ik hier niet op ingaan. Ik nodig iedereen uit om bij onze ijssalon langs te komen zodat u zelf kunt ervaren hoe gastvrij wij zijn. Groet Gerty Koppen, Huupkens IJs, Oudste Beste IJssalon van Nederland