1. Ibrahim Ibis

CHARLI CHIU’S - OVERVECHT

Na lang na gedacht te hebben waar ik iftar wilde gaan doen kwam ik uit op Charlie Chiu’s. Ik kom er vaker en vind dat ze daar echt goeie wok/broodjes hebben met veel halal opties. Vandaag dacht ik, laat ik iets nieuws proberen: broodje pangang. Na een hap te hebben genomen proefde ik een smaak die ik nooit eerder heb geproefd. Ik vroeg aan een van de medewerkers wat er in zat. VARKENSVLEES?!?! I was IN SHOCK. Die microbunkiz medewerker die naar mijn idee Turks is en dus wel degelijk ziet dat wij voor iftar kwamen lachte er gewoon om? Ik ben gelijk naar de wc gerend en heb alles overgegeven.

Op het menukaart stond niet weergegeven wat voor vlees het was. Ik had inderdaad beter kunnen kijken maar van een restaurant waar ze ook halal serveren verwacht je dat er duidelijk wordt weergegeven wat voor vlees waar in zit en wat halal is.

Uiteindelijk wel een nieuw broodje gekregen, maar voor mij NOOIT MEER.

Aub let op voordat je eten besteld in een restaurant waar niet alles halal is. Straks heb je zoals ik een hap halouf in je mond en dat gevoel is niet te beschrijven.

Hadi fijne avond ✌🏻

5,3