1. Maartje

Stille hoop dat het een andere bediening was nu het Peters Bistro is. De lunch was echt niet bijzonder. Het twaalfuurtje heel karig, de salade smaakte ronduit smerig. Leek niet meer goed. Saladeliefhebber hier en echt geen eisen maar dit smaakte naar oude hooi. De hamburger was gefrituurd ipv gebakken. Vet en droog. Eigenlijk was het een waardeloze lunch. Niet meer voor ons. Zoveel betere plekken. Gemiste kans dat ze hier niet wat vlotters met lekkere gerechten maken. En alle broodjes met ijsbergsla… echt een reden om iets niet te nemen. Misschien kortzichtig, maar er zijn zoveel mooiere en smakelijkere producten.
    Voor ons zat een bedrijf te lunchen en daar stonden de pakken melk en karnemelk gewoon op tafel. Jammer. Zou hier niet met mijn bedrijf naartoe gaan. Kan toch zoveel leuker aangekleed worden.

1,5