1. Sabrina

Ik ben niet iemand die snel een review achterlaat, maar dit was toch wel enorm slecht. Natuurlijk wil je graag naar Mama Kelly Amsterdam om het mooie roze interieur te fotograferen. Dit viel echter enorm tegen. De benedenverdieping was volgens de medewerker "vol" terwijl er nog overduidelijk lege plekken waren. De benedenverdieping is dan ook het enige wat een beetje instawaardig is. Zit je boven, heb je pech. Je hebt dan te maken met een donker, sfeerloos eethuis idee. Service is belachelijk traag en ronduit slecht. Na 45min zitten werd er een menukaart aangeboden en gevraagd of we iets wilden drinken. Vervolgens duurde het nog ruim 20 minuten voordat er drankjes werden geserveerd. Het eten is de prijs zeker niet waard, om maar niet over het dessert te spreken. Overduidelijk uit de vriezer gehaald en zeer smaakloos. Voor het eten kom je hier zeker niet terug. Toen we wilden afrekenen was er geen enkele medewerker te bekennen, iedereen loopt je gewoon voorbij. Na meerdere malen overwogen te hebben weg te lopen kwam er eindelijk iemand naar onze tafel toen ik keihard begon te zwaaien met mijn arm om aandacht te trekken. Voor de duidelijkheid: de bovenverdieping is een open ruimte en er waren ruim 5 serveersters aan het werk. Er wordt gewoon geen aandacht geschonken aan de service en bediening. Ik kan het niet genoeg zeggen: echt HEEL SLECHT.