in Leiden

Wij heten je graag welkom!

1. Eten matig, toetjes niet echt bijzonder. Bediening kan beter. Prijs kwaliteit ver onder de maat. Ik ga nooit meer, zal het ook niet aan andere mensen aan bevelen.

1. Diana
    Van restaurant

Beste Sandra, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Het spijt ons te horen dat je het bezoek aan ons restaurant zo hebt ervaren. Is het mogelijk om met je in contact met te komen? Het zou ons enorm helpen om te weten op welke punten we te kort zijn geschoten. Dan kunnen we ons verbeteren. Je kunt ons bereiken op llcommunicatie@gmail.com. Met vriendelijke groet, Diana Lepelaar.

2. Diana
    Van restaurant

Wel jammer dit te lezen. Wij hopen altijd dat gasten ter plekke vertellen wat de ervaring was, zodat wij er misschien op dat moment iets aan kunnen doen. Wij krijgen normaal altijd hele mooie recensies, wellicht was er een overmacht situatie of iets anders aan de hand. Dit is uiteraard niet de bedoeling dat iemand teleurgesteld de deur uit gaat. Zou toch aanraden om het wellicht toch nog eens te proberen, wie weet verrassen wij jou dan toch?.