1. Marjolein

Na een mindere ervaring met dit restaurant voor Corona, besloten we het weer een keer een kans te geven. We waren met een gezelschap van 4 personen.
    Het was best druk, er waren veel grotere groepen en daardoor behoorlijk lawaaiig. De damestoiletten waren helaas ook niet schoon.

Qua eten; Wat een deceptie. Wij aten a la carte en dat bleek geen goede keuze. De voorgerechten werden niet tegelijk geserveerd; eerst de 1e twee, daarna nog 1 en pas een minuut of 5 later kwam het laatste voorgerecht door. Dat was al wat jammer, want de warme gerechten koelden af en wij beginnen uit beleefdheid naar elkaar niet te eten voordat iedereen wat heeft. De voorgerechten waren verder op zich prima, niet bijzonder.
    Ook het uitserveren van de hoofdgerechten ging niet goed. Eerst kwamen de vier vleesgerechten. Maar dan zonder de bijbestelde sauzen. De garnituur werd vervolgens haastig op tafel gezet (voor 4 personen 1 klein bakje friet en 1 bakje cole slaw, echt heel karig!) en dat was het. nog steeds geen bestelde saus. Vervolgens geen contact met personeel te krijgen, en echt meerdere keren geroepen en een lamme arm van het omhoog steken. Na bijna 10 minuten kwamen de sauzen.
    Helaas de volgende teleurstelling. De bavette rook zuur, en was ook zuur. Teruggestuurd naar de keuken. Ook de 2e versie was zuur en gewoon bedorven. De bavette lag op drie borden (1 gewoon, 2 in een samengesteld gerecht) en op alle borden was hij niet te eten. De entrecote bij poging 3 was wel goed, maar gezellig en gelijktijdig samen eten zat er niet meer in. Ik heb enigszins begrip voor het serverend personeel dat aangeeft dat ze niet begrijpen dat het vlees niet meer goed was, maar dat de kok tot 2x toe zuur en bedorven vlees de keuken uitstuurt is dubieus wat mij betreft.

Uiteindelijk hebben we na het hoofdgerecht maar de rekening gevraagd. Daar waren de bedorven gerechten afgehaald, dat dan weer wel. Maar verder geen drankje van het huis ofzo voor het ongemak. De aardige ober kon er wellicht niets aan doen. Maar dat de eigenaresse niet eens even de tijd heeft genomen om excuses aan te bieden, vinden wij bizar.

Het werd ons duidelijk dat de tapas kaart hier de voorrang krijgt; dat zag er ook leuk en gezellig uit. Maar uiteindelijk betalen wij toch een behoorlijke rekening voor een verpeste avond.
    Ik vermoed de laatste keer Steaks enzo voor ons! Wij komen hier niet meer terug.

2,3