1. Eten was perfect. Bediening ging wel, maar niet optimaal. Omdat we iets te vieren hadden en werden daar nog niet eens voor gefeliciteerd.
    Het viel ook tegen dat de friet die we bij bestelden nog apart op de rekening kwam. We waren met 8 personen en er kwamen 2 bakjes friet dus dat was niet zoveel.
    Tevens moet je voor alle sausen bijbetalen.

1. Beste José,
    Dank voor uw recensie. Fijn dat het diner u gesmaakt heeft. Normaal zou ik niet reageren maar er moet me toch iets van het hart.

Wij zouden het heel prettig vinden, als mensen die iets te vieren hebben, dit ook aangeven. Wij hebben helaas geen glazen bol waarin we kunnen zien waarom u en uw tafelgenoten bij ons komen dineren.

Wat betreft de sausjes, tja dit staat toch echt op de menukaart dat deze apart worden berekend. Oja en de extra friet die apart wordt berekend. Ook dat klopt, wij rekenen hier extra voor, dit is een voortvloeisel uit het feit dat er extra friet wordt besteld en dat daarvan weggegooid wordt wat ook nu het geval was.

Nogmaals bedankt voor de recensie en we vonden het heel fijn dat u van het eten in ieder geval genoten heeft.

2. Fijn dat u reageert, maar u schrijft dat er friet mee terug gegaan is maar alles was netjes leeggemaakt en nogmaals voor 8 personen 2 bakjes friet vind ik heel karig.
    Mijn zus vroeg een vuurpijl omdat we 50 jaar getrouwd waren en toen ze dat kwam brengen had ze toch wel even kunnen feliciteren.
    Nogmaals het eten was goed.