in Willemstad

Drinken & Eten, alles mag niets moet, behalve genieten dan!

1. Jacco van Bemmel

Na een wat mindere ervaring een poos geleden hebben we het toch nog een kans gegeven. Helaas was het dit keer weer een flater. Door een communicatie fout in de keuken werd ons eten niet tegelijk geserveerd. Het geserveerde portie was vervolgens zo klein, dat zelfs de serveerster zei dat het belachelijk weinig was. Hierna kwam ze nog eens terug om excuses aan te bieden. We kregen daarna een patatje op kosten van de zaak die vervolgens aan het einde gewoon op de rekening stond (!) verder was het geserveerde eten lauw. Waarschijnlijk had dit door de communicatie fout gewoon staan wachtten. Verder vond ik het enorm slecht hoe er gewerkt werd door het personeel. Ze gaven elkaar de schuld. En gaven zelfs aan dat er ruzie was in de keuken. (Waarom moet een klant dat weten?)
    wat een slechte organisatie zeg. Dat is nooit weer voor ons. Jammer. Heel jammer.

1,8