1. Eten: Het eten smaakde heel erg goed en de bubble tea was ook echt heerlijk. De noodles waren bijna perfect! Echt een aanrader.

Service: De service is gewoon heel heel slecht. Er word geen hallo of goedendag gezegd bij binnenkomst en er word nergens aangegeven waar je kunt afhalen. Ook duurt het ontzettend lang voordat je eindelijk je eten krijgt. De mensen die daar werken kan je ook bijna niet verstaan. Ze praten half nederlands, half engels en half chinees. Ik heb mijn drinken daar laten vallen doordat hun zakken niet goed dichtzaten en ik kreeg er niks voor tereug behalve een boze man. Ik heb er 4 euro aan uitgegeven en ik kreeg niks. Hij werd heel erg boos.

Sfeer: Half half. Het was niet echt heel gezzelig ofzo. Het was koud en leek een beetje oud.

Prijs/kwaliteit: De prijzen zijn wel hoog maar voor wat je krijgt is het het wel waard. Je krijgt best veel drinken en best wel wat noodles voor 9 euro.

Overall: de werknemers zijn slecht. Praten half chinees en zijn onverstaanbaar. Je krijgt geen nieuw eten als iets hun schuld is. Het is er koud maar eten is wel heel lekker. Het is wel prijzig.