1. Zeer onvriendelijke bediening en zeer matig eten

Wij komen al jaren bij Koi, maar dit was voor ons ook de laatste keer!

Het eten was veel minder goed dan de vorige keren, de aardappelschijfjes, de loempia's en de tempura waren doorweekt van het vet, ik vraag me dan ook af hoe heet de olie is als het eten erin gaat en hoe vaak deze olie precies word vervangen. Niet voldoende volgens mij.

Verder wat betreft de tempura was het ook meer omhulsel (paneermeel) dan dat er garnaal inzat. Hetzelfde gelde ook voor de sushi, dit was eigenlijk alleen een hap rijst met praktisch niets erin. Erg karig allemaal... Daarnaast hadden de runners (bedienden die het eten brengen) ook totaal geen idee hadden van wat ze uit serveerde.

Ik ging hierover in gesprek met onze ober / gastheer en hij vertelde mij dat de part timers niet alle regels en dus ook niet alle gerechten hoefde te kennen. Alleen de fulltimers waren verplicht dit te weten. Ik vind dit echt heel erg raar...

Ik ben zelf ook een horeca vrouw en ik heb altijd moeten weten wat ik uit serveerde / verkocht. Dat is niet meer dan normaal. Als mensen vragen hebben hoor je deze te kunnen beantwoorden of in ieder geval de basis dingen te weten!

Daarnaast was het personeel (op de dame die Engels sprak na) zeer onvriendelijk, anti sociaal en gedroeg onze ober / gastheer zich zelfs redelijk denigrerend richting ons.

Als kers op de taart wilde onze ober / gastheer mij ook bijna extra laten betalen voor eten wat overbleef, terwijl ik eerder al bij een collega had aangegeven dat ik het echt niet lekker vond. Dit ging dus ook over de aardappelschijfjes, de tempura, en later ook nog over de uitgeserveerde noedelsoep. Deze had totaal geen smaak, rook muf en proefde totaal niet vers.

Al met al, een hele teleurstellende avond. Verder zag ik nog veel meer slechte recensies. Ik hoop dat ze er iets van opsteken.

1,8