1. J. Van Schijndel

Bediening erg vriendelijk. Kwaliteit eten slecht, hoofdgerecht (spare rib lauw en leek op leer) teruggestuurd. Tweede poging, goed warm, maar alleen het vet was makkelijk te eten. Daardoor vertraagd. Toen geen toetje van menu meer mogelijk, werd bijna 22.00. Wel french coffee.???? Kortom geen aanrader. En de coronaregels?? Behalve bij bediening (keurig mondkapjes) niets van te merken, ook geen check bij ingang, maar blijkbaar verkeerde ingang genomen. Gelukkig was ons eigen gezelschap aangenaam, dat hebben we niet laten verpesten.

1. Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat dit is gebeurd en nemen het op met de keuken. Het ss Rotterdam handhaaft de coronaregels en staat erop dat zowel de gasten als de medewerkers een mondkapje dragen. Fijn dat u verder wel een goede avond heeft gehad!