Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. Afgelopen periode 5 x besteld waarvan 4 x de bestelling niet klopt. Gerechten zijn niet compleet. Zien er niet meer zo netjes uit. Hiernaast als je ze belt zit je 30 min in de wacht en eerder je iemand qan de lijn hebt is er geen oplossing behalve dat je geld terug kan krijgen voor het ontbrekende onderdeel rijst! Are u kidding me… dat is het basis gerecht wat moeten mijn kinderen eten kippenpootjes zonder rijst? Menu besteld inclussief rijst maar je krijgt enkel kippenpootjes… hun excuus is het is te druk en peraoneel wordt opgeleid… sorry mqar dit gaat ten kosten van jullie kwaliteit… een zooitje is het geworden. Ik verricht daar al mijn uitjes, al mijn zakelijke afspraken of bijeenkomsten, minimaal 3× per maand. Helaas wordt dit afscheid en mijn mensen volgen mij. Ik denk nu dankzij dit telefoontje van net ben je een klant of 50 kwijt. Sorry.

2,8