in Haarlem

Authentieke Italiaanse trattoria

1. Gisteravond bij Centoporcento gegeten...we hadden gereserveerd voor het Italiaanse buffet.

Ik ben samen met mijn ouders gegaan, mijn vader is nl Italiaan en zoals vele Italianen is het eten 'thuis van moeders' eigenlijk het allerlekkerste. Dus ik was erg benieuwd!

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaar met een lekker drankje en snacks.

Het buffet was lekker er was voldoende keus en het werd goed aangevuld... Het eten deed mij denken aan de de fijne zomers in Italie, ook mijn ouders zaten te smullen.

De eigenaar had het 's middags druk gehad waardoor een paar gerechten niet op tafel kwamen. Als tegenprestatie maakte hij daarom wat pasta voor eenieder die in het restaurant zat, deze was lekker en al dente, wat belangrijk is want vaak is de pasta bij andere restaurants overkookt.

Kortom Centopercento is een leuk klein restaurant wat met liefde wordt gerund door een leuke eigenaar & echtgenote en zeker is aan te raden voor een ieder die van Italiaans eten houdt!