1. Vrienden van ons hadden ons eigenlijk uitgenodigd om op kerstavond bij wijnbar Pinot te gaan eten. De lockdown gooide roet in ons eten, maar... onze vrienden lieten zich niet uit het veld slaan en bestelden de "Pinot @ Home" box. En dat viel zeker niet tegen!
    Als amuse kregen we soort hartige eclair (met vis) en Parmezaanse kaas / citrus. Erg lekker! Hierna volgende de volgende gerechten:

* Corvina met gemberbier, oesterkroepoek en komkommer. Dit was een koud voorgerecht met gebrande corvina. Erg lekker en fris!
    * Buikspek met coquille: De buikspek even in de oven, de coquille lekker kort aan beide kanten gebakken. De kimchi was lekker ingehouden en paste er goed bij. Ook de "airbags" (uitgebakken vetspek) gaf een lekkere crunch!
    * Marbré van konijn & foie met macademia, pruim & aceto. Echt heel lekker! De pruim combineerde er geweldig met de smaken van de Marbré!
    * Hertenfilet met kaantjes, schorseneer & hazelnoot. Het vlees was echt supermals. Het smolt op de tong. En die saus! Dat was dan het voordeel dat we niet in het restaurant zaten: Gewoon lekker het bord leeg gelikt. Wauw :) De aardappel krokkantjes maakten het geheel af!
    * Passie & choco: De combinatie van passievrucht en choco werkte echt goed samen. Een zoet/zuur afsluitertje!

Kortom: Erg lekker gegeten. Alles was goed verpakt per gang, lekkere smaken, goede hoeveelheden. Via Youtube kon je instructie filmpjes kijken (al zou een papiertje met de stappen er bij ook wel handig zijn). Wat wel op viel was het verschil in portie grootte. We hadden een uitstekende gastheer/gastvrouw die ons telkens de ruimste porties gaven, maar dat is wellicht een puntje waar Pinot volgend jaar wat meer aandacht aan mag schenken. Maar verder vooral zo doorgaan, we hebben heerlijk gegeten!