1. Gereserveerd op zaterdag 11 december om 13.00 uur bij Veluws Eethuis de Wissel. In het begin waren we de enige gasten maar er waren veel tafels gereserveerd dus het werd al snel drukker en heel gezellig. We hadden wat te vieren dus namen we het 3-gangen wildmenu á € 45,95 p.p. Na een lekkere cava kwam het voorgerecht een terrine van ree op gecarameliseerde witlof en geconfijte pruimen. Bij het menu kozen we een fles heerlijke Spaanse rode wijn. Tussen de gangen zat voldoende tijd om te genieten van de muziek van voornamelijk Franse chansons en de gezellige sfeer. Als hoofdgerechten namen we de stoof van wildzwijnwangetjes met cranberry dressing en de herterugfilet met cranberries gegaard met rode port. Het nagerecht bestond uit een kaasplank van pittige Veluwse kazen geserveerd op Le Guillotin, een luxe kaassnijder van Reypenaer. Als afsluiting was er koffie geserveerd met een glaasje likeur/slagroom. Door de corona was het een uitgebreide lunch maar het voelde bijna of we "gewoon" s'avonds aan het dineren waren. We hebben genoten van de lunch en heerlijk gegeten. Annelies & André, Almere