1. Wij waren wat teleurgesteld na ons diner bij 6&24. Het is een mooi restaurant met vriendelijke bediening, geen persoonlijke aandacht, wel kundig. Wij hadden een 5 gangen menu met een een Bob arrangement. Het eten was prima maar absoluut geen smaakexplosie. Veel aardse tonen, weinig vernieuwend. Na het eten bestelde we 2 koffie, deze was wat verbrand. We schrokken wel van de rekening voor dit (niet hele bijzondere) diner. We gaan een aantal keer per jaar naar dit type restaurant en vinden de prijs/kwaliteit niet te vergelijken met andere restaurants. Voor een Bob arrangement (2 personen) waarvan 1x een volledig glas bij het hoofdgerecht betaalde wij €61,- (6,10 per glas voor halve glazen, dus €12,- voor hele glazen). Voor 2 koffie werd er €13,- gerekend omdat er friandises bij geserveerd werden, waar niet om gevraagd werd maar gewoon op de rekening stonden. Kortom een prima restaurant maar wij hebben (zeker voor deze prijs) veel beter gegeten.