in Doetinchem

Afhaal 10% korting - Indiase keuken - Aziatische keuken

1. Wederom overheerlijk gegeten. We hebben voor een 4 gangen verassingsmenu gekozen, zodat we gerechten kregen die we normaliter niet bestellen. Het eten was allemaal erg lekker. Omdat mijn vrouw niet van scherp eten houd (ze kan hier niet goed tegen), kregen we een pittig en een zoet vleesgerecht. Mijn vrouw heeft het zoete gerecht opgegeten en ik het pittige.

Vorige recensies van Marco

• Heerlijk gegeten samen met mijn vrouw. We hadden gekozen voor een 4-gangen verrassingsmenu waarbij we vooraf aan konden geven waar we niet van hielden en waar wel.
    Ons voorgerecht bestond uit een linzensoep welke bijna te scherp was voor mijn vrouw, maar niet voor mij. Als hoofdgerecht kregen mijn vrouw kipfilet in een niet pittige saus en ik rundvlees in pittige saus. Daarbij kregen we een schaaltje gemengde groente in saus, naambrood, rijst en tevens een ti-pan gerecht met kipfilet en uien. Als nagerecht kregen we samen een bord met diverse nagerechten van de kaart. Alle eten was heerlijk en aan te raden voor iedereen.

• Lekker gegeten samen met mijn vrouw.

3 gangen menu gekozen (voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht) voor €26.95 per persoon,
    Voorgerecht was lekker pittig, waar ik erg van houdt, hoofdgerecht was minder pittig, maar ook zeer lekker en het nagerecht was ook heerlijk.

Het eten is net zo lekker als bij King of India in Arnhem