1. Martijn Bouwmeester

Gisteravond bij Zusje in Apeldoorn gegeten maar dat was wel de laatste keer. Nu begrijp ik het concept van avondvullende culinaire avond voor een vast bedrag, de kosten daarvan kun je laag houden door de tussentijd waarop de gerechten geserveerd worden zo lang als mogelijk te maken. Want dat was echt het geval, dat lange wachten werd helaas niet gecompenseerd door het niveau van de gerechtjes, jammer.

Daarnaast moest ik een aantal keren vragen of er drank geserveerd kon worden, en dat werd door de serveerster bij terugkomst aan de bar alweer vergeten, ik moest haar tot 2 maal toe er dubbel aan herinneren zonder dat ik een excuus kreeg.

En dat laatste begrijp ik dat weer niet, zorg dat de glazen gevuld zijn door geregeld te vragen of nog iemand wat wil drinken. Dat zorgt enerzijds voor tevreden klanten en anderzijds voor meer omzet.

Voor mij dus geen zusje meer.

4,3