1. Ben 7466 punten

Via veiling.nl een 3 gangen diner gekocht aangezien de jongste zoon in het de la mar theater naar Yamato ging kijken.

Een cafe restaurant met een moderne uitstraling waar het vol was en je denkt, ik moet bespreken anders heb je geen plaats, al zal er toch een man of 60 kunnen eten.

Ze hebben een menukaart maar aangezien wij via veiling.nl hadden geboekt kregen we een A4 met hierop een vakantie veilingen keuzemenu. Als voorgerecht 3 keuzes :

Gerookte zalm en garnalen in een spinazie wrap.

Maar mijn vrouw ging voor de proeverij van 2 dagsoepen in 2 kleine kopjes, heerlijke champignonsoep en paprika met erwtjes.

Ik zelf ging voor 2 gefrituurde geitenkaasjes met verschillende slasoorten en honing. Heel lekker en apart.

Het hoofdgerecht was of cannelloni met ricotta en spinazie of pangafilet met een garnalenpoffertje, maar wij gingen voor de boeuf Bourgignon met aardappelpuree en gewokte groenten. Het smaakte, maar daar had je het dan mee gehad, allemaal in een bord en het liep door elkaar heen ( door de jus), dat kun je toch wel anders serveren.

Als nagerecht was het vanille parfait, maar wij namen verse fruit salade met sabayon. Oke, het verse fruit smaakte zoals het hoort. We hadden vantevoren nog om brood gevraagd en een kan water en deze werden allebei niet gerekend, dat is netjes. En we hadden geparkeerd er tegenover, bij Artis, wat erg duur is maar zij regelden een uitrijkaart voor € 7,50.

6,7