1. Niet goed! Tips:
    Voorgerecht plankje. Roomboter bij het brood zou lekker zijn. Zorg ervoor dat de bakjes van de Mexicaanse hap goed knapperig zijn, deze waren taai. Dat doet het gehele gerechtje geen goed, want was lekker! Noodles op een stokje, uitgedroogd.
    De rest was lekker hoor. Zag er gezellig uit ook!

Hoofdgerechten,
    Nu even wat vervelender, ik probeer zo netjes mogelijk te blijven.
    Maak zelf een lekkere hamburger ipv die kant en klaar zooi. Recepten genoeg, rundvleesgehakt, kruiden, eitje, paneer niet zo moeilijk. Heb je geen zin om te koken voor je gasten waarom dan een restaurant beginnen?! Black angus burger, horeca groothandel rommel is het, prima voor een cafetaria/eetcafe, niet voor een restaurant. Zeer teleurstellend, mede omdat het ook zo karig opgediend word. Hoe moeilijk kan het zijn om een lekkere hamburger te maken. Je eigen wereltburger, een vers broodje hamburger met alles erop en er aan… dan win je klanten.

De biefstuk is ok, maar wat voor saus krijg je erbij… loempiasaus en barbecue saus?! , net zoals bij de supermarktburger. Sorry maar dat is echt fout. Ik weet niet waarom, maar dit is gewoon om het allemaal heel erg makkelijk voor jezelf te maken. Totaal geen effort in het eten bereiden dus. Lekker makkelijk dezelfde bordjes met dezelfde sausjes. De sla is trouwens erg karig met enkel een mosterd dressing. Wederom het gevoel dat je geen zin hebt om te koken.

Beetje boter om te bakken op de grilsteen zou beter zijn dan plakt het vlees niet zo vast en het verbetert de smaak, sappigheid. In snap het concept volledig. Geen gezeik van klanten die hun stukje vlees terug sturen, omdat het geen medium/rare medium of well done is. Wederom het gevoel dat je geen zin hebt om te koken.

Speciale wensen waren niet mogelijk, behalve extra friet, mayonaise of meer sla of drankjes.

Bizar dat je denkt om zo een restaurant open te houden hier. Verander de naam in eetcafé/diner en hanteer dan de prijzen conform cafetaria, maar noem dit geen restaurant.
    Sorry voor de harde recensie, ik hoop dat je hier iets mee kan. Mogelijk heeft corona nog nasleep, dan hoop ik dat je met de inkomsten komende tijd je zaak weer op orde krijgt.
    Terneuzen is hard voor de horeca weet ik. Je red het hier niet met toerisme.
    Mooie locatie voor een top restaurant, je hebt super gemotiveerd personeel in een mooi pand.
    Enige wat nog ontbreekt is goed eten.

2,8