1. Op 2 okt 2021 in Rotterdam waren wij te gast met 3 personen (vaste klant, komt wekelijks). In deze samenvatting wil ik inzoomen op de serveerster die ons slecht behandeld heeft. Onze kleine hondje die in de weg zat was een probleem, zij heeft mij aangesproken met “Heyy haal die hond daar weg”. Verder heeft ze tijdens het openen van de wijnfles de krukresten in laten vallen, haar opmerking was “Het verandert de smaak toch niet? ” Dus de kleine restjes kurk hebben we voor lief moeten nemen. Ze mopperde om een speelgoed die mijn kind van nog geen 2 jaar oud op de grond gooide en toonde geïrriteerde blikken, in de loop van de avond hebben we hem laten ophalen door de oppas. Ook wilde ze het waterbakje van de hond niet leegmaken, ze heeft aangegeven dat we het zelf moeten regelen aan de bar (nog nooit mee gemaakt dit). Ondertussen was deze dame nog volop bezig met het klagen van andere gasten bij de gastvrouw in bij zijn van iedereen, wij konden alles luid en duidelijk horen. The Harbour Club is altijd een van onze favoriete restaurants geweest. Helaas verpesten dit soort medewerkers de kwaliteit van deze mooie zaak terwijl de rest van het personeel wel zijn best doet. Dit is niet eerlijk. Je verwacht wel een beetje vriendelijke houding waar je op zo een avond met 3 man tussen de 300 euro tot 500 euro uitgeeft. Tot slot hoop ik dat u hier iets mee doet om de kwaliteit van de bediening te verbeteren.

5,3