1. Vroeger veel in Novecento geweest. Het was altijd druk, gezellig en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik weet niet of het overgenomen is of door de vestiging erbij maar het is nu dramatisch. De menukaart is al zonder enige creativiteit (geen soepen en salades meer) en je moet nu zelfs 1,50 euro extra betalen als je een beetje rucola erbij wil hebben. Vooraf een Bruschetta: 2 kleine stukjes lauwe stokbrood met een oude in stukken gesneden vleestomaat. Op geen enkele manier op smaak gemaakt (zeezout, peper, knoflook, koriander en olijfolie enz. De pizza's zeer vet en aan de onderkant zwart. We moesten 45 minuten wachten op het voorgerecht en de bediening (studenten) loopt maar een beetje door elkaar. Op geen enkele manier wordt er leiding of sturing gegeven aan de studenten. De keuken kan het niet aan en is alleen maar bezig met afhaal pizza's. Slechte sfeer is je ziet alleen maar eet/koeriers door de zaak rennen. De zaak zat half leeg (wat vroeger al niet voor kwam) en ik vroeg me af hoe het zou zijn als alle tafels wel bezet zouden zijn. Gezien de concurrentie in Haarlem is deze zaak een aflopende zaak, het lijkt meer op een goedkope afhaal chinees.

1,7