Op dit adres zit nu: Hof van Ede

1. anneke nieuwenhuijze

We hebben nu meerdere keren bij Klein Zwitserland gegeten en iedere keer is het eten weer heerlijk. Mijn dochter en ik hadden de schnitzel genomen en mijn man de spareribs. De enorme schnitzel was lekker krokant gebakken met spek, gebakken uien en champignons en gegratineerd met kaas. Op het bord lagen verder nog verschillende heerlijke groentes en een röstirondje. De spareribs van mijn man waren heerlijk gekruid en vielen zo van het bot af.
    De grote puntzak frites kwam met mayonaise en op verzoek kregen we er ook nog curry bij.
    De uitstekende en snelle service vanavond werd geleverd door de serveerster, die zorgde dat het ons aan niets ontbrak.
    Oh ja, het toetje (sorbet) was ook mega groot en super lekker. We hadden al zoveel gegeten dat we het met z’n drieën gedeeld hebben.

1. Beste mevrouw Nieuwenhuijze, Hartelijk dank voor deze hele mooie recensie. Wij streven er altijd naar om de beste service en kwaliteit te bieden voor onze gasten omdat onze gasten dat verdienen. Net dat stapje meer vinden wij belangrijk. Heel fijn om te horen dat het weer gelukt is. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen. Vriendelijke groet, Team Klein Zwitserland Ede.