1. Afgelopen zaterdag (02 april 2011) heb ik hier voor het eerst gegeten met vrienden. Mijn complimenten voor het eten, dat was allemaal erg lekker. Maar wat een onklantvriendelijke bediening zeg! Ik vind het van geen stijl getuigen als wij rond de klok van 22.00 uur de kaart nogmaals vragen aan een jongeman, waarna het meisje aan wie ik de bestelling door wilde geven zegt dat de keuken al gesloten is. Geef dan de kaart niet of vermeld wanneer de keuken sluit! Uiteindelijk konden we, bij navraag aan de keuken, bij het meisje nog wel iets bestellen. Doordat zij nogal gehaast was, we zagen haar een paar minuten later met jas en tas de zaak uitgaan, kregen we 1 bestelling verkeerd, maar goed... kan gebeuren. Wat voor mij het toppunt was en tevens een donkere schaduw over mijn avond heeft gegeven is dat, terwijl wij nog gezellig aan de koffie zaten (de grote groep naast ons was net 5 minuten weg) letterlijk het bakje met de rekening op tafel gegooid werd en gezegd: "Of jullie even willen afrekenen, want we gaan dicht!"..... Pardon?! Prima hoor dat er een sluitingstijd is, maar dit staat nergens vermeld! Er zijn, naar mijn mening, vele beleefde mogelijkheden om ons enige tijd van tevoren hiervan op de hoogte te stellen! Van één van de medewerkers die ik hierover aansprak, kregen we een aantal slappe excuses. Voor zo'n op het oog leuk uitziende zaak, midden in het centrum en met goed eten vind ik het doodzonde dat er zulk personeel in rondloopt.