in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Afgelopen zondag daar gegeten. Van de kaart. Met een man of 6 waren we. Maar zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Mijn vlees was koud. Is wel weer opgewarmd, maar ze deden voorkomen als of ik een nieuw stukje had gekregen. Ze zei er bij dat we dit niet hoefden af te rekenen. Twee van mijn tafeldames wilden graag Spa blauw. Maar ze kregen een glas water (?). Nergens te zien of dat ze ook daadwerkelijk mineraalwater hebben gehad! Ik kreeg een cola ook zo in het glas. Er was nog iets, en dat zouden we ook niet af hoeven te rekenen. Maar ik weet niet meer wat het was. Bediening komt ook niet vragen of we nog wat wilden drinken!? Terwijl daar toch de winst op zit! Een van de serveersters (nu ja serveersters dat zijn ze echt niet) had erg lange nagels en gekleurd. Heel mooi, maar niet voor de bediening. Ze zat er mee in het eten! ☹️
    Manlief heeft afgerekend, en thuis kwamen we er achter dat er niets in mindering was gedaan. Wij komen er in ieder geval nooit meer. Terwijl ik het van vroeger ken als super! Jammer.

1,5