1. Voor de lunch weer eens neergestreken bij Chocolat. Naast de normale menu-gerechten en bites kan je ook kiezen voor een 2, 3 of 4 gangen lunch incl. koffie en friandises. We hebben gekozen voor de 4 gangen en besloten te starten met een lekkere cava.
    Vervolgens kwamen er wat lekkere broodjes op tafel en een kleine amuse van Parmezaanse kaas. Erg leker.
    Het voorgerecht was een soort van sashimi van gerookte zalm, komkommer met crème van bosui en wasabi. Dat was een lekker begin. Zeker dit crème was heerlijk. Maar hierna werd het eigenlijk alleen maar nog beter.
    Het tussengerecht was een op de huid gebakken zeebaars, coquille en een rendang van spitskool. Heerlijk (al had misschien de coquille iets meer gekaramelliseerd mogen zijn). Wat een lekkere smaken.
    Vervolgens kregen we ons hoofdgerecht: Runderhaas met een stoofpotje met zwarte truffel en zoete aardappel. Om je bord bij af te likken zo lekker.
    Vervolgens ook nog een dessert om je vingers bij af te likken: Kokosnoot, mango vanille en (witte) chocolade waarmee ze gelijk hun naam eer aan doen. Vervolgens nog een goede bak koffie met huisgemaakte friandises.
    Voor 45 euro p.p. voor deze 4 gangen met de koffie er bij is dit echt een koopje. Verder zaten we lekker in het zonnetje in hun "achtertuin" welke onderdeel van 't Sas is hier in Breda. Lekker sfeervol, maar ook het restaurant mag er wezen. Verder is het toilet echt een moetje, zelfs als je niet naar het toilet moet. Doe toch maar even.
    Dit samen met de zeer fijne bediening en mijn leuke tafelgenote maakte dit tot een perfecte lunch.