1. H.W. Waninge

We hebben hier met familie geluncht. 6 volwassenen en 4 kleine kinderen. We hebben totaal ruim 2,5 uur gezeten. Op de soep hebben we 55 minuten moeten wachten.

Mijn vriendin had voor ons en de kids een broodplank besteld. Ook gezegd dat het voor 2 volwassen personen is en 2 kids. Deze broodplank werd niet tegelijk met de soep gebracht. We moesten navraag doen waar ons brood bleef. Pas toen ieder de soep al op had kwam ons brood. Nou ja brood, het was een pistoletje waar we met 4 personen van moesten eten. Mijn vriendin gaf aan dat dat het jammer was dat we het brood zo laat kregen. Antwoord bediening: ja, het moest even in de oven!

Het eten was goed verder maar de bediening bedroevend. De wachttijden tussen de gangen zo lang.

Bij het uitserveren van de koffie was er een Latte te weinig gebracht. Deze zou ze na brengen. Na meer dan 10 minuten moesten we naar de bar lopen om navraag te doen. Ook daarna duurde het nog een kleine 10 minuten voordat de latte werd geserveerd. De rest was al klaar met de koffie en het uitje.

Ik wist niet dat er in één lunch zoveel mis kon gaan in de bediening. Diep en diep triest dit.