1. SLECHT GLUTENVRIJ
    Glutenvrij dineren was ‘geen probleem’ zeiden ze bij Luna. Helaas werd het een groot probleem.
    Toen we onze bestelling hadden geplaatst, vertelde de serveerster dat de sauzen gluten bevatten. Hun oplossing voor een glutenvrij diner was: gewoon de saus weglaten! Dat vonden we zo raar, zeker voor een gerecht van 26 euro (lamsvlees met tijmsaus)
    We kregen (omdat we het vroegen) toch een saus bij het vlees, maar het paste werkelijk niet bij onze gerechten. De kok had niets gedaan om er een glutenvrij recept van te maken. Toen we ons ongenoegen uitspraken, was de serveerster niet zo blij meer met ons.
    Tot overmaat van ramp hebben we veel darmklachten gekregen! Mijn vader van 81 had zelfs ernstige diarree… Zo zielig. Ondanks al het gedoe, zaten blijkbaar toch gluten in het eten!! Echt Schandalig!!
    Ga er NIET heen als je een allergie hebt!