1. Wij gaan hier nooit meer naar toe. Nog nooit zo’n slechte bediening en onsmakelijke risotto gegeten. Veel te lang doorgekookt, een soppige massa. De steak tartare was niet opgemaakt, bij de buren wel, bij ons geen eitje augurkjes tabasco whatever. We hebben 5 keer om brood gevraagd. Een kannetje water kon niet dus aangezien we met 7 mensen waren, stonden er 35 glazen op tafel. De kaasplank was een aanfluiting. Drie minimale stukjes kaas, niks bijzonders aan, ook smaakloos. We hadden gevraagd om iets leuks bij het dessert voor de jarige, dat waren ze even vergeten bij La George in Laren. De lantaarnpaal was kapot dus we zaten om 22 uur in het donker, geen kaarsen of lampjes op tafel. Enfin, we werden de hele avond al niet gezien dus dat maakte geen verschil! Voor 500 euro kunnen we duizenden betere restaurants bedenken in het Gooi! Klacht gemaild, nooit reactie op ontvangen dus dan maar op social media vermeld!