in Sneek

Wereldse smaken - Ouderwets lekker

1. Het eten smaakte goed maar het duurde erg lang voordat het geserveerd werd. En dat is vrij frustrerend als je daar met honger zit te wachten. Voor de rest was het personeel erg aardig.

1. len
    Van restaurant

Jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons restaurant. U heeft op de avond aangekaart dat u een uur op uw eten heeft gewacht terwijl tussen het bestellen en het uitserveren +/- 37 minuten waren verstreken. Dat u het gevoel had dat u een uur heeft moeten wachten was misschien wel het gevolg dat u tweemaal van tafel bent gewisseld voordat de bestelling opgenomen kon worden. Ondertussen werden, zoals wij gewoon zijn, de door u gebruikte tafels door ons gedesinfecteerd. Ook wij vinden meer dan 30 minuten te lang maar wellicht als verontschuldiging: Het was de drukste zaterdag ooit.
    Natuurlijk snappen wij dat als u trek heeft, het voor u te lang geduurd heeft maar gelukkig heeft u vooraf een broodje van het huis gekregen om de eerste trek te kunnen stillen.
    Wij vinden het erg jammer dat u ons zo'n laag cijfer heeft gegeven, zeker in het licht van uw beoordeling (ruim voldoende) voor het eten en het personeel. Een 4 voor service komt dan ook niet als reëel over. We hopen u in de toekomst een betere ervaring te geven.