1. Subways vind ik een lekker concept. Apeldoorn is echter een ranzige zaak. Is door de jaren heen steeds slechter geworden. Afgezien dat het refill concept weer afgestoten is (voor frisdrank), zijn de prijzen vaak onduidelijk en moet je ook vaak bij de kassa het aanslaan laten corrigeren.

Daarnaast lijkt het heel hygienisch om met plastic handschoenen te werken, maar als je met diezelfde handschoenen vervolgens in je haar zit, de kassa bedient en door de winkel loopt werkt het alleen maar averechts. (sowieso is goed handwassen een beter hygiene concept dan met handschoenen werken, maar het laatste is simpelweg beleid geloof ik bij subways)

Conclussie: Subways is een lekker concept, maar mijd Apeldoorn (centrum i.i.g.), rommelige winkel, onvriendelijk personeel.

(jammer, want ben er jaren vaste klant geweest, maar inmiddels is de maat vol)