1. Ik wilde een carpacciosalade bestellen, maar die stond niet meer op de kaart.
    Toen bestelde ik carpaccio van de lunchkaart. Een serveerster vroeg of ik gamba's erbij wilde. Die wilde ik niet. Ik zei dat ik niet de carpaccio van de dinerkaart wilde maar van de lunchkaart.
    Ze vroeg welke dressing ik wilde en of ik er een broodje bij wilde. Laatste hoefde niet. Ik dacht nl. aan een bord met carpaccio erop.
    Uiteindelijk kreeg ik een bord met carpaccio erop en at dat op. Bij het betalen bleek dat ik toch de carpaccio van de dinerkaart heb gekregen (ruim € 6,- duurder). De carpaccio van de lunchkaart was een broodje bleek achteraf. Dit was mij niet duidelijk. Ik moest toch de volle prijs betalen, omdat ik het had opgegeten. Ze kon het nu niet meer terugboeken zei ze. (Wat had ze gedaan als ze een bord met carpaccio had laten vallen?)
    Ik had het opgegeten en dus moest ik betalen.
    Ik wist toch niet dat dit eten niet overeenkwam met de lunchkaart!
    Het was een misverstand en ik was me van geen kwaad bewust.
    De afhandeling viel me dan ook erg tegen. Erg klantonvriendelijk
    De serveerster was niet duidelijk genoeg geweest.
    Het werd een welles nietes discussie en daarom heb ik maar betaald.
    Volgende keer ga ik ergens anders eten.

5,3